Fast Forward obručevi su popularan izbor na stazi, danas ćemo pisati o F9Ts točkovima i njihovim karakteristikama.
Obručevi Fast Forwarda jedan su od najpopularnijih izbora na tržištu. Razlog njihovog uspjeha je tvrda ovojna mješavina performansi i vrijednosti materijala same izrade.

Ručno se proizvode u Nizozemskoj, ovi obručevi dolaze s dubinom obruča od 90mm, i težinom od 1965g po paru. Širina je 22.4mm.

Tu su 24 Sapim CXRay žice na prednjem i 28 na stražnjem obruču, uvučene u Fast Forward vlastiti tub. Iako je trokraki ili sličan možda brži, ova opcija stvara površinu koja je elastična.

Jedna od najvećih poteškoća za proizvođače karbona je fino podešavanje karakteristika iza krutosti i robusnosti. Trkaći točak mora biti krut da bi imao dobro ubrzanje, ali suviše krut materijal će biti krhak i sklon pucanju.

Da bi se to spriječilo, Fast Forward je koristio nekoliko različitih slojeva karbona – 3000 vanjskih tkanja, s jednosmjernim vlaknima ispod. Veći dio koristi visoko-istezljivi karbon TC-35.

Aerodinamika je takođe presudna, a kako bi se smanjilo zastrašujuće opterečenje, Fast Forward je koristio svoju tehnologiju Double Arc (Darc), koja ima za cilj da spriječi da se zrak “zalijepi” na površinu oboda stvaranjem negativnog dijela zračnog luka, čime se koristi sam vazduh na pozitivnom djelu što daje veće ubrzanje. Rezultat je povećan pritisak, koji omogućava brži protok vazduha i manji otpor, a time i samo usporavanje.
Na pitanja da li bi točkovi mogli izdržati upotrebu na otvorenom, testirani su na nekoliko sesija na Herne Hill-ovoj gipkoj betonskoj površini.

U neprestanim vetrovima, točkovi su i dalje dobro reagovali, i uspjeli smo da odradimo nekoliko sprinteva koji bi realno bili izvan našeg dohvata bez ovih točkova.

Međutim, krutost volana dramatično je ojačala osjećaj prednjeg dijela našeg bicikla, a nakon dvosatnog treninga (90 minuta vožnje) pojavio se osječaj sa više umora u rukama i ramenima nego inače. To nije neka kritika, više priznanje da su točkovi dizajnirani za utrke, a ne za dužinske treninge.

SAŽETO:

Snažan i krut točak koji je jako brz za vožnju  unutra(track) i vani. Stepen čvrstoće znači da je to točak za utrke, manje pogodan za dugačke treninge – a obruč od 90 mm nije izbor koji preporučujemo za vjetrovite dane na otvorenom.